boleh ketuk-ketuk

Tuesday, February 18, 2014

COLLAGEN PLUS VIT E ADA MERCURY

ASSALAMUALAIKUM

sebelum taip entry ni saya sudah buang dua set collagen plus vit e... serius terkejut dan takut selepas terbaca satu pos mengenai produk ni di yakini ada bahan mercury. sungguh takut. yang di buang tu satu set belum pakai dan 1 set hampir habis di guna.. ada betulnya sebab krim malam ni melekit dan berkilat kilat macam berlian lepas kita pakai, ni lah ciri2 kosmetik yang ada bahan mercury... kesan produk ni memang cepat, pakai seminggu kulit sudah putih mulus licin gebuss.. jerawat pun tak nak hinggap. mungkin sebab kulit sudah rosak jadi baktiria pun tak sudi..tapi kesannya adalah dalam jangka masa yang panjang.
saya mula pakai hujung tahun lepas, beli kat semenanjung. itu yang dua set terus. bawa balik Bintulu ni kot2 kat sini takde jual...sekali tong sampah jugak tempatnya huhu.. takpe saya tak sayang pun nak buang sebab saya sayang lagi muka saya ni....
kalau anda pengguna produk ni cuba la cari lagi entry yang lebih menyakinkan....

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment